0800 211 581 info@westernbid.info
РЕЄСТРАЦІЯ НА САЙТІ
ТА РОБОТА ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ

Сервіс “Комок” надає послуги продажу товарів на закордонних маркетплейсах. Товари надаються на реалізацію, а наша професійна команда виконує усю роботу, щоб їх продати:

– робимо фото/відео товару (за потреби);
– створюємо опис англійською;
– виставляємо лістинги одразу на 3-х міжнародних маркетплейсах: eBay, Bonanza, Lavky;
– спілкуємося з іноземними покупцями;
– приймаємо міжнародні платежі;
– упаковуємо товар для відправлення;
– оформлюємо доставку за кордон;
– покриваємо усі ризики, пов’язані з доставкою та відмовою покупця від товару.

Також з нашої комісії (35%) сплачуються всі комісії маркетплейсів за виставлення та продаж (комісії в деяких нішах можуть доходити до 22% від ціни товару) та комісії платіжних систем (1,9-2,9% + 0,3$).

Вартість послуги з виставлення на продаж 1 виду товару (до 100 одиниць однакових товарів) – 10$ + 5$ за фото/відео товару (за потреби, можемо використовувати ваші власні фото).

Для того, щоб розпочати співпрацю з нами вам необхідно проаналізувати ринок та визначити ціну товару, зареєструватися на сайті КОМОК, виставити товар, сплатити вартість виставлення, передати нам товар і очікувати на продаж.

ЯК ВИЗНАЧИТИ ЦІНУ ТОВАРУ

Перед початком роботи з нами рекомендуємо вам проаналізувати товари, які ви плануєте продавати. Дізнатися що цікавить покупців, і чи багато конкурентів у цій сфері. Наприклад, це можна зробити на eBay.com, налаштувавши фільтр на продані товари. Так ви зможете дізнатись, чи є попит на ваш товар, та за яку ціну його продають конкуренти. Детальніше про те, як зробити аналіз, дивіться в нашій статті.

Будь ласка, зверніть увагу на перелік товарів, з якими ми не працюємо.

ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ У КОМОК

Коли ви оберете товар для продажу, визначтеся з ціною та підготуєте інформацію для опису і фото/відео (за бажанням), необхідно зареєструватися на нашому сайті.

Процедура реєстрації на нашому сайті доволі проста і необхідна для нашої подальшої співпраці та вашої зручності, адже після реєстрації ви будете мати доступ до особистого кабінету клієнта, де можна відстежувати статус запропонованих вами на реалізацію товарів, а також безпечно ввести необхідні дані карти, на яку ви отримаєте гроші за проданий товар.

Для реєстрації, на головній сторінці сайту натиснить на посилання “Вхід в особистий кабінет”:

Якщо ви заходите сюди вперше, система запропонує вам

Будь ласка, вкажіть вашу електрону пошту, придумайте та напишіть пароль для входу, поставьте галочки у відповідних місцях, що свідчать про ваше ознайомлення з правилами роботи компанії. Зверніть увагу, коли ви відмічаєте, що погоджуєтесь з умовами, ви фактично підписуєте з нами договір. Це публічна оферта, що має юридичну силу.

Після реєстрації вам необхідно підтвердити ваш email, перейшовши за відповідним посиланням в середині листа. Якщо ви не отримали листа у вхідній кореспонденції, перевірьте папку зі  спамом, можливо лист потрапив туди. Після того, як ви введете ваш логін і пароль, ваш email буде підтверджений.

Тепер вже у самому кабінеті необхідно заповнити поля з особистими даними. Зверніть увагу на поле вгорі. Там вказаний ваш клієнтський номер. У разі виникнення будь-яких питань, при зверненні в службу підтримки, вам необхідно вказати ваш клієнтський номер. Так оператор підтримки одразу буде бачити всю необхідну інформацію по вашим товарам і зможе вам швидше допомогти. Усі вказані дані зберігаються на захищених серверах та не передаються третім особам.

Прізвище, ім’я та номер телефону потрібні для переказу вам коштів (вони будуть зазначатися для банку під час переказу), всі інші дані потрібні для нашої компанії. Дата народження вказується, щоб ми знали, що ви досягли 18-річного віку. Адреса вказується для повернення товару, якщо він не продався.

Далі наш співробітник перегляне заповнені вами поля та верифікує профіль. Після того, як ваш профіль буде підтверджено ви зможете додавати ваші товари та вільно відстежувати процес їхнього продажу.

Ваш профіль буде підтверджено в робочий час протягом години.

Звертаємо вашу увагу: товар обов’язково повинен бути чистим і бути готовим до продажу. Співробітники “КОМКА” не будуть додатково чистити і мити товар – так ми запобігаємо випадковому пошкодженню товару з нашого боку.

ЯК ВИСТАВИТИ ТОВАР

Для виставлення товару необхідно в особистому кабінеті натиснути “Додати товар”.

Після натискання на кнопку “Далі”, вам необхідно заповнити всі необхідні поля: вибрати спосіб, яким ви доставите нам товар, пункт прийому, надати всю необхідну інформацію про товар і завантажити його фото. Якщо бажаєте, щоб ми зробили вам фото, передайте нам товар у Львів, де його професійно сфотографують.

Принести товар можна в будь-який з наших регіональних офісів. Всі адреси пунктів прийому вказані на сайті в розділі “Контакти”, або ви зможете вибрати адресу офісу зі списку в особистому кабінеті. Доставка товару Новою Поштою здійснюється за ваш рахунок.

Зверніть увагу, що до моменту отримання товару нашим співробітником, відповідальність за збереження товару несете ви, тому необхідно подбати про якісне упакування.

Після того, як ви додали інформацію про товар до особистого кабінету, система згенерує код товару. Його необхідно повідомити співробітнику, коли ви принесете посилку до одного з регіональних офісів. Якщо посилка відправляється Новою поштою до Львова, цей код товару необхідно написати від руки на аркуші або роздрукувати і вкласти зверху в посилку з позначкою “Зробити фото” .

На вкладці меню “Мої товари” ви зможете відслідковувати процес продажу вашого товару, його вартість, суму виплат після його продажу. 

У цьому розділі меню буде також активне посилання на лістинг з вашим товаром. Ви зможете самі, за бажанням, стежити за статусом його продажу і сумою, за яку він був проданий.

Ми зберігаємо товар, поки він не продався. Перевиставлення лоту, термін якого скінчився, безкоштовно.

Якщо ви хочете забрати товар, ми повернемо вам його цілим і неушкодженим. Оплата за виставлення лоту у такому разі не повертається. Коли товар буде проданий, ви отримаєте сповіщення в особистому кабінеті.

ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ОСОБУ

 Перед отриманням коштів необхідно додати ваше фото з паспортом громадянина України, закордонним паспортом або водійським посвідченням (на вибір) у руці в розвороті з вашим останнім (актуальним) фото, серійним номером та назвою організації, що видала документ. Якщо в паспорті кілька фотографій (як в паспортах-книжечках старого зразка), необхідно додати 2 фотографії: розвороту, де написані ваші ім’я та прізвище, а також розвороту з актуальною фотографією. Ваші ім’я та прізвище в паспорті повинні бути чітко видно на фотографії.

Звертаємо вашу увагу на те, що всю отриману від вас інформацію (в тому числі і фото) ми не передаємо третім особам і не використовуємо жодним чином. Ці дані необхідні виключно для ідентифікації клієнтів та щоб виключити можливість шахрайських дій з товарами.

Також вам необхідно в розділі меню “Банківські реквізити” додати дані вашої картки (ПриватБанку або Монобанку), на яку ви хочете приймати оплату. Зверніть увагу, ви маєте вказати номер телефону, до якого прив’язана ваша банківська картка. Наша компанія зареєстрована в США, тому для переказу вам коштів, нам потрібні окрім номеру картки, номер телефону, до якого вона прив’язана та прізвище. Таким чином банк надасть нам можливість зробити грошовий переказ. Також це додаткова перевірка, що гроші надійдуть саме вам, і в номері картки немає помилки. Кошти будуть зараховані на картку в гривнях за актуальним курсом або у доларах (якщо вказана доларова картка) протягом 1-2 діб після продажу товару.

Якщо у вас будуть питання, ви можете задати їх Службі підтримки за телефоном +380676784610 або в особистому кабінеті в розділі “Повідомлення”.

ЯК ДОДАТИ ФОТО ТОВАРУ

Процедуру додавання фото в особистий кабінет буде проілюстровано пізніше.

ЯК ПЕРЕДАТИ НАМ ТОВАР

У нас працюють офіси у всіх великих містах України. Ви можете принести свій товар у регіональне працююче представництво, або надіслати його адресною доставкою Новою поштою кур’єром, власним коштом на адресу офісу у Львові: вул. Наукова, 7-б, офіс 1116, власнику телефонного номеру 067-44-55-7-44, Володимир Коваленко.

У Львові, на ваше прохання, вам зроблять якісні професійні фото товару, якщо ви зазначите це в особистому кабінеті при оформленні товару.

ЯК ДІЗНАТИСЯ ДЕ ВИСТАВЛЕНИЙ ТОВАР

Розділ у розробці

ПОСЛУГА ПЛАТНОГО ВИСТАВЛЕННЯ ЛОТУ

Вартість виставлення одного лоту $10 USD плюс $5 USD за фотографії у разі потреби (можна надати свої). Коли товар продався наша комісія становитиме 35% від продажної ціни.

Вартість виставлення зараховується до вартості комісії, якщо товар продався.

Наприклад, ви принесли нам різьблену палицю, надали свої фото і заплатили $10 за виставлення. Тростина продалася за $300, наша комісія склала $105, тобто. 35%, Ви отримали $195, оскільки $10 за виставлення зарахувалися до нашої комісії.

Якщо товар не продався, комісія за виставлення не повертається.

Наша комісія в 35% складається з:

  • комісії аукціону (наприклад, eBay знімає 12%),
  • комісії платіжної системи PayPal (1.9% США або 2.9% інші країни + $0.30),
  • оплати складу для зберігання товарів,
  • роботи співробітників, які професійно фотографують товар, пишуть опис англійською, виставляють товар на міжнародних майданчиках, ведуть переписку із закордонними покупцями, упаковують товар та доставляють до поштової служби (за упаковку теж ми платимо), оформлюють міжнародну доставку.

Пересилання товару оплачує покупець окремо.

ЯК СПЛАТИТИ ВАРТІСТЬ ВИСТАВЛЕННЯ ЛОТУ

Згенерований системою, при додаванні товару до особистого кабінету код, з’явлється у спеціальному полі. Як тільки товар буде додано, біля номера з’явиться символ долара червоного кольору.

money_to_monobank_account

Якщо ви додали інформацію про товар в особистий кабінет, але ще не сплатили кошти за виставлення лістингу, система буде зберігати дані протягом 3-х діб. Якщо оплата протягом цього терміну не буде здійснена, дані будуть видалені. Якщо ви забажаєте продати цей товар по закінченні 3-х діб, дані про товар необхідно буде знову вносити в профіль особистого кабінету.

Зверніть увагу: сплатити послугу платного виставлення лоту клієнт може лише після того, як доставить товар до нашого офісу і тільки після того, як статус товару прийме позначку “Товар прийнятий на складі”. Без цих попередніх дій кнопка “Оплатити” не буде доступна.

money_to_monobank_account

Оплата послуги здійснюється через PayPal. Якщо ви не маєте рахунку в PayPal, його можна легко і швидко відкрити. Миттєво створиться PayPal-аккаунт, і, після натискання на підтвердження оплати, лот буде оплачений.

money_to_monobank_account

Після оплати лота символ долара змінить колір із червоного на зелений. І це є для нас сигналом – лот необхідно виставити на маркетплейсі.

money_to_monobank_account
ЯК ОТРИМАТИ КОШТИ ЗА ПРОДАНИЙ ТОВАР

При успішній реалізації товару комісія від продажу буде розподілена, не як зазвичай, у співвідношенні 50/50, а у співвідношенні 65/35 відсотків на користь клієнта.