0800 211 581 info@westernbid.info

Реєстрація на сайті та робота особистого кабінету

Для того, щоб розпочати співпрацю з нами вам необхідно:

Перед початком роботи з нами рекомендуємо вам проаналізувати товари, які ви плануєте продавати. Дізнатися що цікавить покупців, і чи багато конкурентів у цій сфері. Наприклад, це можна зробити на eBay.com, налаштувавши фільтр на продані товари. Так ви зможете дізнатись, чи є попит на ваш товар, та за яку ціну його продають конкуренти.

Процедура реєстрації на нашому сайті доволі проста і необхідна для нашої подальшої співпраці та вашої зручності, адже після реєстрації ви будете мати доступ до особистого кабінету клієнта, де можна відстежувати статус запропонованих вами на реалізацію товарів, а також безпечно ввести необхідні дані карти, на яку ви отримаєте гроші за проданий товар.

Будь ласка, зверніть увагу на перелік товарів, з якими ми не працюємо.

Крім цього, ми повністю на себе беремо всі ризики. Якщо посилка буде пошкоджена в дорозі, загубиться або не сподобається покупцеві, ми повернемо йому 100% вартості зі своїх грошей. А ви отримуєте гроші відразу після того, як покупець оплатив товар (на протязі 1-2 робочих днів) і повністю застраховані від усіх клопотів, які ми беремо на себе.

Як зереєструватися  у КОМОК

Для реєстрації, на головній сторінці сайту натиснить на надпис “Вхід в особистий кабінет”:

Якщо ви заходите сюди вперше, система запропонує вам зареєструватися:

Будь ласка, вкажіть вашу електрону пошту, придумайте та напишіть пароль для входу, поставьте галочки у відповідних місцях, що свідчать про ваше ознайомлення з правилами роботи компанії. Зверніть увагу, коли ви відмічаєте, що погоджуєтесь з умовами, ви фактично підписуєте з нами договір. Це публічна оферта, що має юридичну силу.

Після реєстрації вам необхідно підтвердити ваш email, перейшовши за відповідним посиланням в середині листа. Якщо ви не отримали листа у вхідній кореспонденції, перевірьте папку зі  спамом, можливо лист потрапив туди. Після того, як ви введете ваш логін і пароль, ваш email буде підтверджений.

Тепер вже у самому кабінеті необхідно заповнити поля з особистими даними. Зверніть увагу на поле вгорі. Там вказаний ваш клієнтський номер. У разі виникнення будь-яких питань, при зверненні в службу підтримки, вам необхідно вказати ваш клієнтський номер. Так оператор підтримки одразу буде бачити всю необхідну інформацію по вашим товарам і зможе вам швидше допомогти. Усі вказані дані зберігаються на захищених серверах та не передаються третім особам.

Прізвище, ім’я та номер телефону потрібні для переказу вам коштів (вони будуть зазначатися для банку під час переказу), всі інші дані потрібні для нашої компанії. Дата народження вказується, щоб ми знали, що ви досягли 18-річного віку. Адреса вказується для повернення товару, якщо він не продався.

Далі наш співробітник перегляне заповнені вами поля та верифікує профіль. Після того, як ваш профіль буде підтверджено ви зможете додавати ваші товари та вільно відстежувати процес їхнього продажу.

Ваш профіль буде підтверджено в робочий час протягом години.

Звертаємо вашу увагу: товар обов’язково повинен бути чистим і бути готовим до продажу. Співробітники “КОМКА” не будуть додатково чистити і мити товар – так ми запобігаємо випадковому пошкодженню товару з нашого боку.

 ЗМІНИТИ ФОТО вище, щодо ОЦІНЮВАЧА

Після натискання на кнопку “Далі”, вам необхідно заповнити всі необхідні поля: вибрати спосіб, яким ви доставите нам товар, пункт прийому, надати всю необхідну інформацію про товар і завантажити його фото. Якщо бажаєте, щоб ми зробили вам фото, передайте нам товар у Львів, де його професійно сфотографують.

Принести товар можна в будь-який з наших регіональних офісів. Всі адреси пунктів прийому вказані на сайті в розділі “Контакти”, або ви зможете вибрати адресу офісу зі списку в особистому кабінеті. Доставка товару Новою Поштою здійснюється за ваш рахунок.

Зверніть увагу, що до моменту отримання товару нашим співробітником, відповідальність за збереження товару несете ви, тому необхідно подбати про якісне упакування.

ЗМІНИТИ СКРІН нижче (закладено 50%)

На вкладці меню “Мої товари” ви зможете відслідковувати процес продажу вашого товару, його вартість, суму виплат після його продажу. 

У цьому розділі меню буде також активне посилання на лістинг з вашим товаром. Ви зможете самі, за бажанням, стежити за статусом його продажу і сумою, за яку він був проданий.

Ми зберігаємо товар, поки він не продався. Перевиставлення лоту, термін якого скінчився, безкоштовно.

Якщо ви хочете забрати товар, ми повернемо вам його цілим і неушкодженим. Оплата за виставлення лоту у такому разі не повертається.

Коли товар буде проданий, ви отримаєте сповіщення в особистому кабінеті.

Перед отриманням коштів необхідно додати ваше фото з паспортом громадянина України, закордонним паспортом або водійським посвідченням (на вибір) у руці в розвороті з вашим останнім (актуальним) фото, серійним номером та назвою організації, що видала документ. Якщо в паспорті кілька фотографій (як в паспортах-книжечках старого зразка), необхідно додати 2 фотографії: розвороту, де написані ваші ім’я та прізвище, а також розвороту з актуальною фотографією. Ваші ім’я та прізвище в паспорті повинні бути чітко видно на фотографії.

Звертаємо вашу увагу на те, що всю отриману від вас інформацію (в тому числі і фото) ми не передаємо третім особам і не використовуємо жодним чином. Ці дані необхідні виключно для ідентифікації клієнтів та щоб виключити можливість шахрайських дій з товарами.

Також вам необхідно в розділі меню “Банківські реквізити” додати дані вашої картки (ПриватБанку або Монобанку), на яку ви хочете приймати оплату. Зверніть увагу, ви маєте вказати номер телефону, до якого прив’язана ваша банківська картка. Наша компанія зареєстрована в США, тому для переказу вам коштів, нам потрібні окрім номеру картки, номер телефону, до якого вона прив’язана та прізвище. Таким чином банк надасть нам можливість зробити грошовий переказ. Також це додаткова перевірка, що гроші надійдуть саме вам, і в номері картки немає помилки. Кошти будуть зараховані на картку в гривнях за актуальним курсом або у доларах (якщо вказана доларова картка) протягом 1-2 діб після продажу товару.

Якщо у вас будуть питання, ви можете задати їх Службі підтримки за телефоном +380676784610 або в особистому кабінеті в розділі “Повідомлення”.

Послуга платного виставлення лоту

Вартість виставлення одного лоту $10 USD плюс $5 USD за фотографії (можна надати свої). У разі продажу наша комісія становитиме 35% від продажної ціни.

Вартість виставлення зараховується до вартості комісії, якщо товар продався.

Наприклад, Ви принесли нам різьблену палицю, надали свої фото і заплатили $10 за виставлення. Тростина продалася за $300, наша комісія склала $105, тобто. 35%, Ви отримали $195, оскільки $10 за виставлення зарахувалися до нашої комісії.

Якщо товар не продався, комісія за виставлення не повертається.

Наша комісія в 35% складається з:

  • комісії аукціону (наприклад, eBay знімає 12%),
  • комісії платіжної системи PayPal (1.9% США або 2.9% інші країни + $0.30),
  • оплати складу для зберігання товарів,
  • роботи співробітників, які професійно фотографують товар, пишуть опис англійською, виставляють товар на міжнародних майданчиках, ведуть переписку із закордонними покупцями, упаковують товар та доставляють до поштової служби (за упаковку теж ми платимо),
  • оформлюють міжнародну доставку.

Пересилання товару оплачує покупець окремо.

 

Як виставити лот в особистому кабінеті

Змінити опис процедури виставлення товару. Клієнт при додаванні товару до особистого кабінету вносить цей номер у спеціальне поле. Як тільки товар буде додано, біля номера з’явиться символ долара червоного кольору.

money_to_monobank_account

Зверніть увагу: сплатити послугу платного виставлення лоту клієнт може лише після того, як доставить товар до нашого офісу і тільки після того, як приймач поставить позначку “Товар прийнятий на складі”. Без цих попередніх дій кнопка “Оплатити” не буде доступна.

money_to_monobank_account

Оплата послуги здійснюється через PayPal. Якщо ви не маєте рахунку в PayPal, його можна легко і швидко відкрити. Миттєво створиться PayPal-аккаунт, і, після натискання на підтвердження оплати, лот буде оплачений.

money_to_monobank_account

Після оплати лота символ долара змінить колір із червоного на зелений. І це є для нас сигналом – лот необхідно виставити на маркетплейсі.

money_to_monobank_account

Як передати нам товар?

У нас працюють офіси у всіх великих містах України. Ви можете принести свій товар у регіональне працююче представництво, або надіслати його адресною доставкою Новою поштою кур’єром, власним коштом на адресу офісу у Львові: вул. Наукова, 7-б, офіс 1116, власнику телефонного номеру 067-44-55-7-44, Марія Павлик.

У Львові, на ваше прохання, вам зроблять якісні професійні фото товару, якщо ви зазначите це в особистому кабінеті при оформленні товару.