РЕЄСТРАЦІЯ НА САЙТІ
ТА РОБОТА ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ

Процедура реєстрації на сайті доволі проста і необхідна для нашої подальшої співпраці та вашої зручності: адже після реєстрації ви будете мати доступ до особистого кабінету клієнта, де можна відстежувати статус запропонованих вами на реалізацію товарів, а також безпечно внести необхідні дані карти, на яку ви отримаєте гроші за проданий товар.

Будь ласка, зверніть увагу на перелік товарів, з якими ми не працюємо.


Нагадаємо, аби почати співпрацю з нами, вам необхідно надіслати нам фото товару у зручний месенджер (viber, telegram, fb messenger) та отримати зворотній зв'язок від оцінувача. Ми аналізуємо попит, нішу, конкурентів, ринкові ціни та оцінюємо нашу можливість продати ваш товар за 14 днів. Фото можна зробити просто на телефон. Ми обговорюємо умови співпраці. Зазвичай, це 50% вам, а інші 50% на організацію продажів: комісії маркетплейсів (від 12,5 до 21%), комісії платіжних систем, оплата складу для зберігання товарів, роботи співробітників, які професійно оцінюють товар, фотографують його, пишуть описання англійською, виставляють товар на міжнародних майданчиках, ведуть переписку із закордонними покупцями, упаковують товар (за упаковку теж ми платимо), оформлюють міжнародну доставку. Крім цього, ми повністю на себе беремо всі ризики. Якщо посилка буде пошкоджена в дорозі, загубиться або не сподобається покупцеві, ми повернемо йому 100% вартості зі своїх грошей. А ви отримуєте гроші відразу після того, як покупець оплатив товар (на протязі 1-2 робочих днів) і повністю застраховані від усіх клопотів, які ми беремо на себе. Якщо ви продаєте велику партію товару, або дуже дорогий товар, можливі індивідуальні умови, що обговорюються з оцінювачем.

Після того, як всі умови погоджені, вам потрібно отримати код товара у оцінювача та зареєструватися в нашій системі. Для цього вгорі на головній сторінці сайту натиснить на надпис "Вхід в особистий кабінет":
Якщо ви заходите сюди вперше, система запропонує вам зареєструватися:
Будь ласка, вкажіть вашу електрону пошту, придумайте та напишіть пароль для входу, поставьте галочки у відповідних місцях, що свідчать про ваше ознайомлення з правилами роботи компанії. Зверніть увагу, коли ви відмічаєте, що погоджуєтесь з умовами, ви фактично підписуєте з нами договір. Це публічна оферта, що має юридичну силу.
Після реєстрації вам необхідно підтвердити ваш email, перейшовши за відповідним посиланням всередині листа. Після того, як ви введете ваш логін і пароль, ваш email буде підтверджений.
Тепер вже у самому кабінеті необхідно заповнити поля з особистими даними. Зверніть увагу на поле вгорі. Там вказаний ваш клієнтський номер. У разі виникнення будь-яких питань, при зверненні в службу підтримки, вам необхідно вказати ваш клієнтський номер. Так оператор підтримки одразу буде бачити всю необхідну інформацію по вашим товарам і зможе вам швидше допомогти. Усі вказані дані зберігаються на захищених серверах та не передаються третім особам.

Прізвище, ім'я та номер телефону потрібні для переказу вам коштів (вони будуть зазначатися для банку під час переказу), всі інші дані потрібні для нашої компанії. Дата народження вказується, щоб ми знали, що ви досягли 18-річного віку. Адреса вказується для повернення товару, якщо він не продався.

Далі наш співробітник перегляне заповнені вами поля та верифікує профіль. Після того, як ваш профіль буде підтверджено ви зможете додавати ваші товари та вільно відстежувати процес їхнього продажу.

Ваш профіль буде підтверджено в робочий час протягом години.

Для додавання товару вам необхідно перейти в розділ меню "Додати товар", вказати код, який вам дав оцінювач, натиснути "Далі" і завантажити фото вашого товару.

Звертаємо вашу увагу: товар обов'язково повинен бути чистим і бути готовим до продажу. Співробітники "Комка" не будуть додатково чистити і мити товар - так ми запобігаємо випадковому пошкодженню товару з нашого боку.
Після натискання на кнопку "Далі", вам необхідно заповнити всі необхідні поля: вибрати спосіб, яким ви доставите нам товар, пункт прийому, надати всю необхідну інформацію про товар і завантажити його фото. Після того, як ви збережете всю необхідну інформацію, вам необхідно принести або надіслати Новою Поштою товар в наш пункт прийому, використовуючи опцію адресної доставки. Всі адреси пунктів прийому вказані на сайті в розділі "Контакти", а також в особистому кабінеті. Доставка товару Новою Поштою здійснюється за ваш рахунок.

Зверніть увагу, що до моменту отримання товару нашим співробітником, відповідальність за збереження товару несете ви, тому необхідно подбати про якісне упакування.
На вкладці меню "Мої товари" ви зможете відслідковувати процес продажу вашого товару, його вартість, суму виплат після його продажу (50%). Ваш товар може бути виставлений за суму, більше тієї, що озвучить оцінювач. Це сума знижки, яку ми зможемо дати покупцеві в разі торгу. Якщо товар буде куплений без торгу, ви тоді в будь-якому випадку отримаєте 50% від продажу, тобто більшу суму, ніж вам було озвучено.
У цьому розділі меню буде також активне посилання на лістинг з вашим товаром. Ви зможете самі, за бажанням, стежити за статусом його продажу і сумою, за яку він був проданий.

Дата закінчення торгів - це дата, до якої товар буде виставлено на продаж. Якщо він не буде проданий до кінця цієї дати, ми повернемо вам товар цілим і неушкодженим або обговоримо додаткові умови його продажу, наприклад, запропонуємо знизити ціну або подовжити термін продажу.

Коли товар буде проданий, ви отримаєте сповіщення в особистому кабінеті. Перед отриманням коштів необхідно додати ваше фото з паспортом громадянина України, закордонним паспортом або водійським посвіченням (на вибір) у руці в розвороті з вашим останнім (актуальним) фото, серійним томером там назвою організації, що видала документ. Якщо в паспорті кілька фотографій (як в паспортах-книжечках старого зразка), необхідно додати 2 фотографії: розвороту, де написані ваші ім'я та прізвище, а також розвороту з актуальною фотографією. Ваші ім'я та прізвище в паспорті повинні бути чітко видно на фотографії. Звертаємо вашу увагу на те, що всю отриману від вас інформацію (в тому числі і фото) ми не передаємо третім особам і не використовуємо жодним чином. Ці дані необхідні виключно для ідентифікації клієнтів та щоб виключити можливість шахрайських дій з товарами.
Також вам необхідно в розділі меню "Банківські реквізити" додати дані вашої картки (ПриватБанку або Монобанку), на яку ви хочете приймати оплату. Також, зверніть увагу, ви маєте вказати номер телефону, до якого прив'язана ваша банківська картка. Наша компанія зареєстрована в США, тому для переказу вам коштів, нам потрібні окрім номеру картки, номер телефону, до якого вона прив'язана та прізвище. Таким чином банк надасть нам можливість зробити грошовий переказ. Також це додаткова перевірка, що гроші надійдуть саме вам, і в номері картки немає помилки. Кошти будуть зараховані на картку в гривнях за актуальним курсом або у доларах (якщо вказана доларова картка) протягом 1-2 діб після продажу товару.
Якщо у вас будуть питання, ви можете задати їх Службі підтримки за телефоном +380676784610 або в особистому кабінеті в розділі "Повідомлення".
Не пропустіть останні новини проекту